NYX Sculpt & Highlight Face Duo

Evo mene napokon sa prvom recenzijom na ovom blogu.
Nakon dugog iščekivanja konačno se otvorila prva NYX trgovina u Hrvatskoj. Malo je reći da sam bila uzbuđena i odbrojavala sam dane do otvaranja trgovine. Već sam imala pripremljenu listu stvari koje moram isprobati , a isto tako i listu stvari koje svakako moram kupiti. Tako je na vrhu liste bio ovaj tekući proizvod za konturiranje. Sama ideja konturiranja mi se jako svidjela , ali budući da imam dosta suhu kožu, smatrala sam da praškasti proizvodi za konturiranje nisu baš za mene.



NYX Sculpt&Highlight dolazi u više nijansi od kojih je svaka naznačena na pakiranju. Nijansa koju sam odabrala je Taupe/Ivory. To je najsvijetlija kombinacija za highlight i konturiranje. Na kartonskom pakiranju nalaze se kratke upute kako pravilno konturirati te rezultat prije i poslije konturiranja. Pakiranje je napravljeno od čvrste plastike i izgleda dosta izdržljivo i kvalitetno. Na jednoj strani je highlight nijansa, a na drugoj je nijansa za konturiranje. Unutar svake nijanse, na crnu bazu je postavljen aplikator koji nalikuje aplikatorima za tekući korektor.




Vidjela sam puno videa u kojima cure stavljaju velike količine proizvoda i onda blendaju i blendaju...
Po meni je to potpuno bespotrebno. Jedino što konturiram je ovaj glavni dio ispod jagodičnih kostiju i eventualno područje brade, a za to mi je bilo dovoljno svega par točkica koje sam pomoću plosnatog Catrice-ovog kista za konturiranje izblendala i to je to! Ista stvar vrijedi i za okruglu makeup spužvicu (poznati Beauty Blender). Obje nijanse su izrazito pigmentirane i potrebna je mala količina proizvoda za postizanje željenog učinka. Kremaste su teksture i lako se nanose i blendaju.

Swatch na ruci :

Vrijeme je dosta oblačno , pa u manjku prirodne svjetlosti nijanse izgledaju malo tamnije nego što zapravo jesu.  Ali ono što se vidi to je gustoća i pigmentiranost obje nijanse.


Cijena je nekih 80ak kuna, možda malo manje. Može se kupiti u NYX trgovini u Areni u Zagrebu.

Slušam vaša iskustva! Jeste li probale ovaj proizvod ili neki sličan proizvod za konturiranje?













Primjedbe

Popularni postovi