Catrice HD Liquid Coverage Foundation

Vrijeme je za novi post. Ovaj put odlučila sam napisati svoje dojmove o Catrice HD Liquid Coverage tekućem puderu. Čula sam puno pohvala za ovaj Catriceov novitet pa sam ga odlučila i sama isprobati.
Ono što je eye-catching je pakiranje koje nije napravljeno na način sa klasičnom pumpicom kao kod većine pudera. Umjesto pumpice, ovaj puder ima kapaljku za doziranje. Bočica je napravljena od matiranog stakla i pakiranje u cijelosti izgleda dosta elegantno. U bočici ima 30 ml proizvoda, a cijena je cca 55 kuna, što nije previše iako svako malo Kozmo ili Bipa imaju vikend popuste na dekorativu tako da možete i jeftinije proći :)

Ovako izgleda pakiranje :


A ovako izgleda kapaljka za doziranje :


Nijansi zasad nema puno, njih samo 4 i dosta su svijetle. Moja nijansa je najsvijetlija - 010 Light Beige. Tekstura je pomalo vodenasta i čini se na prvu da je puder slabe pokrivnosti, ali nakon što sam ga razmazala , promijenila sam mišljenje . Pokrivnost je odlična unatoč prozračnoj i laganoj teksturi. Dobro, nije baš da će sakriti svaki prištić ili crvenilo iz prve, na neko jače crvenilo potrebno ga je dograditi još jednim tankim slojem, ali pazite da ne pretjerate!  Meni je najlakše nanositi ga direktno iz kapaljke na lice i razmazati ga bockalicom (stippling brush). Lako i ravnomjerno se razmazuje te daje dovoljno vremena za razmazivanje prije nego se fiksira. Finiš je, kao što je navedeno na bočici, mat. Ono što je specifično kod ovog pudera je to da ima poseban miris, ali miris nakon minute nestane, tako da to ne stvara nikakav problem ako ne volite kozmetičke proizvode sa mirisom.



                 Par kapi razmazanih u debljem sloju :





Što se tiče trajnosti, na pakiranju piše da traje do 24 sata , ali budimo realni, kome treba puder na licu  24 sata? U mom slučaju, puder se dobro drži nekih 9-10 sati, nakon čega je i dalje super postojan osim na području oko nosa i mrvicu na čelu gdje mat finiš nestane i malo se to područje "zasjaji", ali i to se da prevenirati pomoću praha za matiranje od Aure o kojem će biti post kasnije.

Moj opći dojam je da je ovo puder zbilja dobre kvalitete i trajnosti s obzirom na cijenu. Nedostatak mu je premalo nijansi i treba se paziti sa vraćanjem kapaljke u bočicu jer se grlo bočice može unerediti puderom. Zbilja mi se jako sviđa ovo neuobičajeno pakiranje i nadam se da neće biti  problema sa kapaljkom kad mi puder bude pri kraju.

Jeste li probale ovaj puder?  Koji su vaši dojmovi i preporuke?






Primjedbe

  1. Imam ga u nijansi 010 i zadovoljna sam njime!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prva bočica je pri kraju, a druga je vec u zalihama :) Stvarno je odličan

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi