Concealer battle no.1

Pozdrav cure!
     Konačno sam uhvatila malo vremena između prakse i učenja za ispite da napišem barem jednu recenziju. Čitala sam dosta recenzija o korektorima i na temelju njih kupovala korektore. Naravno, ne odgovara svaki korektor svakome, tako da su u ovoj recenziji 3 korektora koje sam zadnje isprobala te moja iskustva sa njima.
     Korektor nanosim pomoću aplikatora koji dolazi u svakom pakiranju tekućeg korektora i to na način da povučem par zrakastih linija od unutarnjeg ruba oka prema van i napravim trokut (unutarnji kut oka - malo izvan vanjskog kuta oka - donji dio nosa) i  utapkam pomoću Hello beauty blendera. 
     Prije nego krenemo, željela bih vam opisati svoj tip kože jer to uvelike utječe na izbor korektora. Moja koža je dosta suha, dehidrirana i osjetljiva, pogotovo na ovim zimskim temperaturama ispod nule kada se počne ljuskati na području oko nosa i rubova usana. Osim što je suha, dosta je nesuradljiva jer koju god kremu ili ulje stavim na nju ona jednostavno to ne upija. Jedina iznimka koju sam primjetila da moja koža na licu prihvaća je nova Nivea Care krema za lice i tijelo jer je toliko lagana i brzoupijajuća. Ali, na svu sreću postoji ogromno tržište sa svakojakim kremama pa se nadam da ću u skoro vrijeme otkriti koja mi najbolje odgovara. Za okoloočno područje koristim od BiGood kozmetike (koja se može naći u Bipi)  Anti-age Augencreme sa crnim ribizom nakon koje mi je okoloočno područje hidrirano i meko i uz to fino miriše prije nego se upije, a upije se dosta brzo. Imam dosta izražene tamne podočnjake koji su prisutni naspavala se ja ili ne, a oni su ujedno i razlog moje potrage za korektorom koji će ih uspješno sakriti.




Aura  Correct Me! nijansa 305 - Cool Ivory

     Otkako se Aura brand pojavio na policama Kozmo drogerija, moje oduševljenje njihovim proizvodima ne jenjava!  Tako već trošim već 4. pakiranje ovog, meni fenomenalnog, korektora. Za vrijeme ljetnih dana koristila sam nešto tamniju nijansu 302 - Pastel Beige. Mišljenja su podvojena oko ovog korektora, ali ja sam stvarno oduševljena njime i nemam niti jedne zamjerke.  Odlične je teksture, lako se blenda i razmazuje, daje dovoljno vremena za razmazivanje prije nego se osuši. Postojan je i dugotrajan, a ono što mi se najviše sviđa je da ne naglašava borice ispod očiju pa jednom kad ga nanesem, ne moram svako malo pogledavati je li i dalje sve na mjestu.Podočnjaci su dobro sakriveni odmah nakon prvog sloja tako da nema potrebe za nadograđivanjem, barem kod mene.  Za cca 36 kuna dobije se 7 ml proizvoda, što meni potraje i po nekoliko mjeseci uz svakodnevnu upotrebu.
    Bez korektora :
   Sa korektorom:







Catrice Liquid Camouflage 010- Porcelain






     Ovo je jedan od korektora za kojeg sam čula puno pohvala. Taman kada sam bila pri kraju sa prvom bočicom Catriceovog HD pudera (više o njemu u prethodnom postu) , na policama se pojavio u promotivnom pakiranju zajedno sa ovim korektorom. Nisam ga previše probavala jer nastojim potrošiti ova otvorena pakiranja korektora prije nego se posuše , ali na prvu mi se čini dosta težak.

     Istina je da stvarno ima odličnu pokrivnost i teksturu, ali odmah nakon nanošenja mi se počnu izražavati borice oko očiju i to mi se nimalo ne sviđa. I pošto je moja koža pretežno suha, ovaj korektor dodatno naglašava tu suhoću , ali vjerujem da će drugim tipovima kože ovaj korektor sasvim dobro odgovarati. O tome koliko je vodootporan ne mogu pričati, nisam ga isprobavala na tim uvjetima . I za razliku od ova dva suparnika, ovaj korektor zbilja fino miriše, nema onaj plastični, sintetski miris. Za cijenu nisam sigurna, ali mislim da je nekih 28 kuna, što i nije neki pretjerani iznos za dobar korektor.

Sa jednim slojem korektora:




And last but not least...

NYX HD Studio Photogenic Concealer - CW01








     Korektor od kojeg sam imala najveća očekivanja jer sam i o njemu čula puno pohvala je ispao - prosječan. Cijenom je malo skuplji od prethodna dva, cca 44 kune. Dobre je teksture i dobre je pokrivnosti i zbilja traje cijeli dan. Lako se razmazuje i ostavlja dovoljno vremena za manipuliranje njime prije nego se "setira".  Jedini problem koji imam sa ovim korektorom je da naglašava borice ispod očiju nakon nekih 20ak minuta pa moram svako malo pogledavati stoji li na mjestu.  Opet, napominjem, vjerojatno je glavni "krivac" suhoća i dehidrirana koža.

Jedan sloj korektora :




I za kraj, usporedba sva 3 korektora:



Koji je vaš najdraži korektor? Koja su vaša iskustva sa korektorima? Imate li vi problema sa suhoćom lica na ovim temperaturama i kako se borite s time?









Primjedbe

Popularni postovi